Pinpon





Çok uzun bir ara sonra tekrar Merhaba..

Pinpon benim yaklaşık 5 yıldır İstanbul'dan uzaklaşmak için kaçtığım şehir dışında bir otelin bahçesinde yaşayan kızımız. Yerde gördüğü herşeyle taklalar atarak oynadığından Pinpon adını taktım ona. Sahibi yok kızımızın otelde ki müşteriler sayesinde gizli kapaklı karnını doyurmaya çalışıyor. :( Bende ki nüfusun oldukça fazla olmasından ve yol uzaklığına katlanabilir mi endişesiyle alıp getiremedim onu. Yaklaşık 3 yıldır oralarda ve ben her gittiğimde mutlaka birlikte akşamları balık sabahları da salam sosis ziyafeti çekiyoruz. :) Keşke alıp getirebilsem yanıma diyorum ama burada da imkanlarım yavaş yavaş kesintiye uğramaya başladı. 3 günde 3 minik yavru daha katıldı aramıza. Sanırım bu miyklemeleri duyan nadir insanlardan biriyim ben. :/ İnsanlar nasıl olur da bu kadar duyarsız olur aklım almıyor maalesef. :(( Hikayeler o kadar fazla ki hangisiden başlasam hangisini yazsam karar veremiyorum. Sayılarını ne siz sorun ne de ben söyleyeyim. :))

2 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss on 15 Şubat 2012 14:48 dedi ki...

Adı gibi kendide çok güzel...Benim ölen köpeğimin adıydı Pinpon...Keşke hepsine bakabilsek canım üzülme!sen elinden geleni yapıyorsun 5 yıl olmus keyfi yerinde ki ordan ayrılmıyor bence...iyiki varsın kedilerin meleğisin sen...

Pamuk on 26 Mart 2012 17:14 dedi ki...

canımsın sen benim ya :)

 

♥♥ KEDİ SEVGİSİ ♥♥ ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)