Boncuk




Boncuk annesinin (Pamuk) ikinci doğan bebişi,benim 2.sevgililer günü hediyem,insana yakın,sevgi delisi bir bebiş o. Onun hikayesi de biraz üzücü ama yaşıyor olması ayrı bir mutluluk bizim için. Boncuk kardeşleriyle bahçede oynarken annem çok kısa dışarı çıkmış. O arada boncuk dışarı kaçmış,yanda ki fırıncının yanına gitmiş,dedim ya insana çok yakın,ne bilsin fırıncının insana benzeyen bir yaratık olduğunu (söyleyecek çok şey var ama size saygımdan bu bölümde ettiğim küfürleri bipliyorum). Annem geri döndüğünde boncuk yatağa yatmış kafasını bile kaldıramaz haldeymiş,gözleri matlaşmış,ayağa kalkamıyormuş. Bir terslik olduğunu anlayıp fırının önünde oturan yaratığa boncuğa ne oldu diye sormuş. Yaratık tekmeleyip çöpe attığını söyleyince kopmuş kıyamet,annemin kopardığı kıyamet ayrı ben duyduğumda kopan kıyamet ayrı. :( :( :(

Hemen veterineri aramış annem acil müdehale ile boncuk 1 hafta da toparladı kendini. Şimdi insanlara karşı çok temkinli,gerçekten sevildiğini hissettiğinde yaklaşabiliyor. Çevre de olay görününce,fırının sahibi,yani yaratığın abisi böyle birşeyi yapan kardeşim de olsa burda çalışamaz diyerek kovmuş yaratığı,hala oralara yaklaşamıyor bile. :)

Sonra bir arkadaşım boncuğu almak istedi evine,zar zor ikna oldum verdim kızımı ama durmadı orda,3 gün ağlayınca geri geldi yanımıza şimdi bizimle onlar için tutulan bahçeli evde,kısırlaştırıldı,daha temkinli davranıyor herşeye. :) İyi ki bizimlesin bebeğim. :))

2 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss on 8 Temmuz 2011 10:40 dedi ki...

güzel gözlüm yerim seni ben tam bi afacan bakışlalara bak sıpaaa çok dadluuu :)

Pamuk on 15 Temmuz 2011 12:12 dedi ki...

çok uyanık ama sakin bir bebek o :)

 

♥♥ KEDİ SEVGİSİ ♥♥ ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)