Paşam




Paşa talihsiz bir erkek evlat,sahiplerinin bebekleri olacak diye sokağa atılmış bir can.Sepetiyle birlikte komşumuza verilmiş ne yaparsan yap denmiş bir çocuk o.  Sahiplerinin bebekleri yokken onlara evlat olmuş ama kendi bebekleri olunca paçavra gibi atılmış bir can. :( Komşu bahçede dışarı da bakarım demiş almış paşayı,havalar soğuk bu kedi sokağa alışık değil,1 hafta sonra fark ettik paşayı. Bizim bahçeye mama yemeye geldiğinde annem görmüş gözleri akıyormuş ve titriyormuş. Ben gördüğümde ısrarla aldım onu içeriye çünkü sokağa bırakıldığı için agresif olmuş devamlı miyavlıyordu. Kendi odam da bakmaya başladım paşaya,evde ki diğer kedilerden hoşlanmamıştı çünkü tek başına büyümüş olduğunu öğrendik. Sahipleri adını bile söylememiş seslendiğimiz de anlamıyordu bile,adını ben paşa koydum oğluşun kısa sürede alıştı adına. :) Sorun sadece evdeki diğer kedilerdi onlarla olmaktan hoşlanmıyordu. Bir tanıdığımız paşaya sahip çıktı evini açtı artık paşa yeni yuvasında hem mutlu hem de evlat muamelesi görüyor. :)

Eski sahipleri burda karşılaşır belki paşayla birgün,onlara iki çift lafım var. Umarım paşanın üzüldüğü kadar sizlerde üzülürsünüz birgün,onun neler çektiğini görmediniz ama iyi ki kurtulmuş sizin gibi bencil insancıklardan. Paşa sizlerden çok daha İNSAN!!!

2 yorum:

chunlibeauty on 5 Ağustos 2011 15:36 dedi ki...

çok sinir oluyorum böyle alıp sonra sokaga terk edenlere.. oda bir can yahu size alışıyor onunda duyguları var bu zulmü yapmaya ne hakkınız var :( Allah'tan şanslıymış.. Yuva bulmanıza cok sevindim :)

Pamuk on 5 Ağustos 2011 16:46 dedi ki...

canım öyle gerçekten o strese nasıl dayandı bir bilsen hep ağlar haldeydi,evde büyüt at sokağa nerden bilecek mama bulmayı su bulmayı şimdi çok mutlu paşam haberlerini alıyoruz hep :))

 

♥♥ KEDİ SEVGİSİ ♥♥ ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)