Pırpır (fırfır) :)





Mucizelere inanır mısınız? Ben inanırım. Bu bizim oturduğumuz mahallenin kedisi Pırpır ben adını öyle koydum ama annem ona Fırfır diyor. :) Annemin kedi evimizde baktığı bir kedisi vardı bunun birebir aynısı hatta hareketleri ve bağırması bile aynı. Annemin baktığı o kediyi maalesef köpekler boğmuş. :(( Annem bunun acısını 2 ay boyunca çekti. Annem oraya benden daha fazla gittiğinden (ben işlerimin yoğunluğundan haftada 2-3 kez en fazla gidebiliyorum) onunla daha fazla zaman geçirmişti. Bir gün sabah namazında dua ederken 'Allah'ım çok üzülüyorum bana benzerini yolla' diye yalvarmış. İşte tam o akşam daha önce hiç görmediğimiz bu Pırpır efendi çıka geldi bizim bahçeye. Mucizelere inanmamak elde mi? Allah kulu çok isterse muhakkak nasip ediyor. Annem bastı çığlığı ne oluyor diye koştum baktım ki o,kedi evimizde ki bebek burda. Anneeee ölmemişşş buraya gelmişşşşşş diye bağırdım bende. :)) Bu kadar benzemek mi olur arkadaş ya. :) Hemen açtık kapıyı içeri girdi bütün odaları koşarak dolaştı,kendini sevdirdi sonra da yemeğini yedi. Her zaman böyle içeri girer bütün odaları koşarak dolaşır bende adını Pırpır koydum. :)) Evde uzun süre kalmaz sıkılır kaçmak ister sadece günde 1 saat filan uyur ve gider ama evin etrafından asla ayrılmaz. İşte annemin üzüntüsünü hafifleten bir mucize bizim için. Pırpırı kedi evimize götürmedik,oturduğumuz yere alıştı annem de burda kalsın dedi. Pırpır bizim haraketli konuşkan,sosyal ve sevecen bebeğimiz. O da ailemizin bir üyesi. :) İyi ki geldin minik canavarımız bizim. :)

0 yorum:

 

♥♥ KEDİ SEVGİSİ ♥♥ ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)