Bir kedi daha geldi eve (ÇAĞLA)




Bir gün bahçe tarafına hasta bir kedi geldi,çok büyük bir kediydi boyu uzun,kilolu güzel gözlü bir kediydi. Hemen tedavi ettirdiler onu,havalar soğuktu eve aldılar,çok kıskanıyordum ben onu. Beni sevmezler sanıyordum o geldi diye ama yanılmışım hiç de öyle olmadı zamanla alıştık birbirimize. Gözlerinin rengi ona Çağla adını verdirdi. Çok asil çok akıllı ve usluydu ben ona hep kavga çıksın diye sataşıyordum ama o hiç oralı olmuyordu,oyunlar oynamaya başladık bizde. Dışarı gezmeye birlikte çıkıyorduk,beni diğer kedilerden koruyordu çok güçlüydü çağla beni çok seviyordu. Annemin dediğine göre 10 kilo geliyormuş. :) Evden atılmış ya da kaybolmuş diyorlardı,çünkü insanlara çok alışık kendini çok sevdiren bir kediydi. Artık o da bizim evin bir ferdi olmuştu. Yaş mama hastasıydı çağla. 2 günde bir yaş mama alınmazsa zorla aldırıyordu, o kadar güçlüydü ki buzdolabının kapağını açabiliyordu. Dolabın önüne damacana koymak zorunda kalıyorduk. :) Annem yaş mama kutusunu gösterince (veeeeee) diye sesler çıkarıyordu annem onun konuşan bir kedi olduğunu söylüyordu. Anneannemin kedisi çağla annemin kediside bendim. Yoksa kıskanıyordum onu. :)

Ben büyümüş ve hamile kalmıştım annem daha önce kedi bakmadığı için kısırlaştırma konusunda geç kalmıştı beni doğumuma yakın bir zaman kala düşük yaptım ben,zehirlenmişim beni hastaneye yatırmaya götürürlerken çağla beni sepetten çıkarmak için elinden geleni yaptı o gün,ben eve dönene kadar da camlarda beni beklemiş. :(  Bende özlüyordum onu hastanedeyken,eve geldiğimde sarıldık birbirimize birlikte uyuduk hep ama ameliyat için tekrar gitmem gerekecekti evden. Olmadı tedavim sürerken yine hamile kalmıştım bir diğer yazımda bebeklerimle göreceksiniz beni. :)

Çağla bizimle 2 yıla yakın bir süre yaşadı 3 ay önce melek oldu Çağla. :( Hala onun adı geçtikçe ağlıyoruz biz. O evin neşesiydi benim en yakın kardeşim,annemin kuzusu,anneannemin bebeğiydi çağla. Yaşlıydı,hastalanmıştı ne yaparsak yapalım son zamanlarında artık yeterli olmuyordu,gitmeden bir gün önce hepimize ayrı ayrı sevgi gösterdi,hiç yapmadığı şeyleri yaptı çağla,hep bağırdı yanımıza gelip hep yüzümüzü yaladı. Gideceğini hiç düşünmemiştik bize veda edişini anlayamadık. Çok özlüyoruz seni çağlam,yerin başkaydı bizde,seni unutamıyoruz,hiç doyamadık sana,keşke hergün yaş mama alsaydık,keşke hergün daha fazla sevseydik seni,keşke hergün daha çok seyretseydik çağla rengi gözlerini bebeğim.

Bizimle uzun yıllar yaşasaydın keşke,biliyorum gittiğin yerde çok mutlusun,biliyorum kavuşucaz bir gün hepimiz bir arada sonsuza kadar yaşayacağız,eğer seni yanımızda olduğun zamanlarda istemeden kırdıysak,üzdüysek yetmediyse yaptıklarımız bağışla bizi. Seni çok sevdik çağlam,güzel gözlüm,evde resimlerin asılı senin minderinde yatmıyor kimse,oyuncakların odamda saklı,sevgin kalbimizin en derinlerinde. Bizi görüyorsun biliyorum adını anmadığımız gün yok,hakkını helal et olurmu bizim varsa hakkımız o da sana helal olsun. Cennette kavuşuncaya kadar ayrı kalıcaz o kadar seni çok seviyoruz bebeğim. Öpüyoruz o güzel gözlerinden. Bize seni tanıma fırsatı verdiğin için sonsuz teşekkürler. :(((

0 yorum:

 

♥♥ KEDİ SEVGİSİ ♥♥ ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)