►Eve Geliş Hikayem ►



12.01.2011 tarihinde doğmuşum ben! 3 kardeştik , hergün oyunlar oynuyorduk ,anneme doyamıyordum...
Bir gün bir kafesin içine koydular...Çok korkmuştum, ozamana kadar hiç duymadığım bir gürültü kulaklarımda....Uçağa bindirdiler beni, kargoya verdiler...Annemden ve kardeşlerimden ayrılmıştım, aglıyordum ama kimse beni duymuyordu.bi süre sonra beni aldılar bir duvarın dibine bıraktılar....
Hava soğuktu çok üşüyordum...dışarısı çook korkunçtu!!İşte o an bir el uzandı bi abi aldı beni arabaya götürdü orda bir abla vardı beni görünce çığlık attı ve ağlamaya başladı :) Ne olduğunu anlamadım çok şaşkındım! Aldı kucagına beni öptüüüü ,öptüüüü sarıldı,çok bunalttı beni yaaa....:)
Çünkü ablama ben süpriz olarak gelmişim,hediye edilmişim ona daha önce 16 yıl baktığı bir köpeği varmış ama artık Melek olmuş o günden beri çok mutsuzmuş benim ablam hergün ağlıyormuş...Beni gördüğü andan itibaren dünyası değişmiş, hayata bağlanmış,aldığı en değerli hediye benmişim, öyle söylüyor! Sonra bir eve geldik...daha önce hiç görmediğim bir evdi burası....Her yanı kokladım...inceledim...kardeşlerime seslendim, annemi istedim ama kimse gelmedi.... :(
Ablamıda sabaha kadar uyutmadım, hava aydınlanırken ona yakın bir yere kıvrılıp sızdıgımı hatırlıyorum...Nasıl uyabılırdım ki? Bu ev ve bu insanlar bana çok yabancıydılar...
Sürekli bana bu ev senin artık dediler ,habire öpüp sarıldılar bana...Habire bana maya diye sesleniyorlardı meğer Adımı MAYA koymuşlar...Tabi Hemen çaktım davayı maya diye seslendikleri bendim :) evettt...sevmiştim bu adı, yakıştı bana...
Gün geçtikce bende onları sevmeye başlamıştım...Ablam habire benimle oyunlar oynuyordu...Güzel güzel mamalar yiyordum , harika oyuncalarım vardı....ve anladım ki cidden dedikleri doğru! Burası Artık Benim EVİM ve Ben Çook Mutluyum!
Allah bizi birbirimizden ayırmasın (aminn)
yazan : Myprincesss



Bu ilk resım yeni geldiğim afacan hallerim...


Artık bu kaseye sığmıyorum :)

Oyuncu Maya yani ben :)


Bu son üç resimde son hallerim :) abla oldum ben tam 5,5 aylığım;)




İşte En sevdiğim resim , annem ve ben !


Abimin kucagındayken mest oluşlarım :)

İşte benım hikayem bu kadar..

Umarım hikayemi sevmişsinizdir...

Devam edecek... ;)




2 yorum:

Pamuk on 24 Haziran 2011 14:40 dedi ki...

yerim ben onu :) bebek daha bu ya büyüdüklerini görmek harika bir duygu allah ayırmasın canım benim :)

Pamuk on 30 Haziran 2011 11:50 dedi ki...

aminnn cnmcım aminnnnn..

 

♥♥ KEDİ SEVGİSİ ♥♥ ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)