Büyüyorummmm :)






Ben büyümeye başlamıştım artık,iyice yaramaz olmuştum,evde benimle ilgilensinler diye türlü türlü numaralar yapıyordum. Annemin bilgisayarının tepesine çıkıp oturmalar,halıların kilimlerin altına saklanmalar,dolapların tepelerinde gezmeler,çamaşır makinesinde uyumalarmı dersiniz neler neler yapıyordum artık. Evde temizlik yaparlarken elektrik süpürgesinin sesini duyunca hemen dolabın üzerine kaçıyordum korkup. Dediklerine göre ben uslu durayım diye hep temizlik yapmak istiyorlarmış. :/

Nevresimleri değiştirmelerine,sağa sola örtü sermelerine izin vermiyordum ben,en büyük zevkimde düzeltilen yerleri bozmaktır. :) Annemin kalemlerini silgilerini yatakların altına saklamak,kitaplarını yırtmak,bir de viledanın peşinde dolaşıp yakalamaya çalışmak o resimler sonra gelicek bekleyin neler yaptığımı bir bir anlatıcam sizlere. :D Yaşasın yaramazlık yapıp azar işitmemekkkkkkk. :)

4 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss on 24 Haziran 2011 10:38 dedi ki...

çok yaramaz bir kızsın sen , ve dünya tatlısısın meleğim benim bayıldım bu hallerine!

esinspiration on 24 Haziran 2011 13:22 dedi ki...

:D zaten profil fotoğrafından ne kadar afacann, şımarıııık bir kedi olduğunu anlayabiliyorum Pamuğum; tam mıncıklamalık :)

Pamuk on 24 Haziran 2011 14:06 dedi ki...

myprincesss,baldan tatlı bunlar ya dimi :)

esinspiration; hoşgeldin, hemde ne afacan videolarda gelicek daha çok teşekkürler :)

Deniz on 1 Temmuz 2011 16:11 dedi ki...

çok tatlılar:)
www.LensMarket.Com

 

♥♥ KEDİ SEVGİSİ ♥♥ ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)