Pamuk anne oldu :)




Benim ilk doğum hikayem bu anlatıcaklarım,şaşırmayın yahu 2 kez anne oldum ben sadece. :) 14 Şubat sevgililer gününe denk geldi benim ilk doğumum 5'i bir yerde doğum yaptım ben. Renkli renkli bıcırık bebeklerim oldu,annemin sevgilisi yokmuş ben ona hediye vermişim o gün öyle söylüyordu. 2 erkek 3 dişiydi bebekler. Sırasıyla onların hikayeleri de gelecek.

1)Karabiber dişi (en koyu gri olan)
2)Boncuk dişi (açık gri olan)
3)Prenses dişi (3 renk olan)
4)Havuç erkek (sarı beyaz olan)
5)Tarçın erkek (sarman olan)

Bebekler 3 buçuk aylık olana kadar birlikte yaşadık burda,sonra apartmandakiler çok kedi olmuşuz diye şikayet etmeye başladı,oysa ki annem tuvaletimiz için koku yapmayan kumlar alıyordu,ev devamlı temizleniyor koku bile olmuyordu,insanlar işte başkalarının evlerine neden karışıyorlarsa sanki. :( Sonra annem bir çözüm lazım dedi bebekleri götürmeleri gerekiyordu burdan,annem tek katlı 2 odalı bahçeli bir ev tuttu onlar için,çünkü ben yine hamile kalmıştım ve bebekler sütten kesilmişti. Bebekler o tutulan eve gittiler,biz burda kaldık. Anneannem hergün gidip mamalarını sularını veriyor sonra eve dönüyordu. Onları sahiplendirmeye kıyamıyorlardı,onlara bakmak için tutulmuştu o ev. Oysa ki bu kadar masraf fazlaydı ama annemin hiç umurunda olmadı,kendi masraflarını kesip bizlere bakmaya başladı. :)

Bebeklerin hikayeleri tek tek yazıldıktan sonra 2.doğumumu da anlatıcam sizlere. Biz de çok fazla kedi var ve yıllarca yazmaya yetecek kadar da anı. Videolar resimler teker teker yazılacak. Annem ve anneannem hayatlarını bizlere adadı,paçaya atılan bir pati ve dünyası değişen 2 insan. :)

1 yorum:

Pamuk on 30 Haziran 2011 11:55 dedi ki...

can bunlar cannn....

 

♥♥ KEDİ SEVGİSİ ♥♥ ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)